FAQ

Mitä jos peruutan tilauksen, miten saan rahani takaisin?

Mikäli joudut jostakin syystä peruuttamaan tehdyn varauksen, palautamme maksusi täysimääräisenä kahden viikon sisällä peruutuksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että alle 48 tuntia ennen siivousta tehdystä peruutuksesta veloitamme Tilausehtojemme mukaisesti 1 tunnin siivousta vastaavan summan.

Miksi maksan siivouksen jo tilauksen yhteydessä?

Haluamme tehdä tilaamisen mahdollisimman helpoksi ja välttää esimerkiksi erillistä jälkikäteen tehtävää laskutusta. Voit luottaa siihen, että siivous tehdään sovitusti ja saat siivouksen jälkeen vielä mahdollisuuden hyväksyä tehdyn siivouksen. Annamme sinulle täyden tyytyväisyystakuun.

Mikäli siivous valmistuukin maksamaasi kestoa lyhyemmässä ajassa, niin hyvitämme sinulle käyttämättä jääneen ajan.

Milloin säännöllinen siivous veloitetaan maksukortiltani?

Säännöllinen siivous veloitetaan maksukortiltasi viisi vuorokautta ennen siivouksen ajankohtaa. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi heti veloituksen teon jälkeen. Voit kuitenkin peruuttaa yksittäisen siivouksen milloin tahansa ennen veloituksen tekoa. Ole tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@freska.fi tai puhelimitse 020 781 0555.

Voit peruuttaa tilauksen koska vain. Huomioithan kuitenkin, että alle 48 tuntia ennen siivousta tehdystä peruutuksesta veloitamme Tilausehtojen mukaisesti 1 tunnin siivousta vastaavan summan.

Miksi en voi maksaa säännöllistä siivousta verkkopankkitunnuksilla?

Jotta kotisi siistinä pitäminen olisi mahdollisimman vaivatonta, emme halua, että joutuisit käydä maksamassa jokaisen siivouksen erikseen verkkopankissa.

Millä maksuvälineillä voin maksaa siivouksen?

Hyväksymme suomalaisten pankkien verkkomaksut, korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ja American Express) sekä MobilePay mobiilimaksut. Huomaathan, että säännöllisen tilauksen yhteydessä hyväksymme kuitenkin vain kortti- ja mobiilimaksut.