Tervetuloa Freskan asiakaspalveluun!👋

Hei ihana asiakkaamme 💙 Täältä sivulta löydät kaikki asiakaspalveluumme liittyvät seikat, kuten chat-palvelun, puhelinnumeron, sähköpostin sekä vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Lisäksi asiakaspalvelulle sekä toimistomme aukioloajat löydät täältä, kun selaat hieman alaspäin👇

FAQ

Tarvitseeko minun siivota ennen siivoojan tuloa?

Ei tietenkään! Me olemme täällä sitä varten, että pääset nauttimaan asioista, joista oikeasti nautit ja me sen sijaan hoidamme siivouksen. Voit kertoa siivoojallesi ohjeet siitä mihin, esimerkiksi lelut kuuluvat, niin löydät ne oikeasta paikasta kotiin tullessasi.

Tuoko siivooja omat siivousvälineet?

Käytämme aina kodistasi löytyviä imuria, moppia ja ämpäriä. Freskan ympäristöystävälliset siivousaineet ja -tarvikkeet kuuluvat tilaukseesi (4 €/kerta) varmistaaksemme erinomaisen siivouslopputuloksen.

Miten toimitan siivoojalle avaimeni?

Voit halutessasi toimittaa kotiavaimesi meille, jotta siivoojasi pääsee kotiisi kun et ole itse paikan päällä avaamassa ovea. Tuo avaimesi toimistollemme viimeistään 5 päivää ennen siivousta. Tällöin meille jää tarpeeksi aikaa toimittaa avain myös siivoojalle.

Voit myös sopia avainten luovuttamisesta suoraan siivojan kanssa hyödyntäen siivoojalla olevaa avaintenluovutuslomaketta. Avaimen luovutuksen jälkeen vastuu avaimesta siirtyy Freskalle.

Mikäli et ehdi toimittaa avainta meille 5 päivää ennen siivousta, etkä ole avaamassa ovea siivoojalle, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin sovimme tapauskohtaisesti siivoojan pääsystä kotiisi!

Voiko koirani tai kissani olla kotona siivouksen aikana?

Rakastamme eläimiä! :) Ilman muuta voi olla, mutta asiakkaan velvollisuutena on pitää huolta siitä, että siivoojalla on työrauha. Lisäksi, lemmikki on aina asiakkaan vastuulla.

Voinko hyödyntää kotitalousvähennystä?

Kaikki palvelumme ovat kotitalousvähennyskelpoisia! Kotitalousvähennys on vuonna 2020 40 % eli esimerkiksi tilatessasi säännöllisen siivouksen, tuntihinta onkin noin 22,80 €/h. Voit lukea kotitalousvähennyksestä lisää täältä. Lähetämme sinulle vuoden vaihteen jälkeen yhteenvetona selkeän laskelman ostamistasi palveluista, sekä ohjeet kotitalousvähennyksen hyödyntämiseen, joten vähennyksen hyödyntäminen käy vaivatta! Tarvittaessa saat myös neuvoja ja vastauksia askarruttaviin kysymyksiisi asiakaspalvelustamme chat-keskustelusta, joka löytyy nettisivuiltamme tai sovelluksesta tai sähköpostilla info@freska.fi

Mitä jos siivooja on myöhässä?

Ilmoitamme sinulle etukäteen jos siivoojasi on myöhässä ja ratkaisemme tilanteen sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Siivouksen kestoon myöhästyminen ei vaikuta.

Miten toimin siivoojan saapuessa kotiini?

Suosittelemme, että käyt ensimmäisellä siivouskerralla yhdessä siivoojan kanssa läpi kotisi erityispiirteet, jotta hän voi huomioida ne työskennellessään. Ole huoletta, siivoojamme ovat alansa ammattilaisia ja osaavat myös kysyä tarvitsemansa asiat.

Voinko olla kotona siivouksen aikana?

Tottakai voit! Suosittelemme kuitenkin, että annat siivoojalle työrauhan ja vietät säästyneen ajan esimerkiksi harrastustesi parissa. Voit siis olla kotona tai viettämässä aikaa muualla. Päätöksen teet itse!

Mitä jos joudun perumaan tai siirtämään siivoukseni?

Voit perua tai siirtää siivouskerran veloituksetta viimeistään 48 tuntia ennen alkuperäistä siivousaikaa. Alle 48 tuntia ennen siivousta tehdystä peruutuksesta veloitamme tilausehtojemme mukaisesti täyden siivousta vastaavan summan. Viime hetken peruutuksista maksamme kuitenkin siivoojillemme täyden palkan, mistä syystä veloitamme myös asiakasta.

Siivouskerran peruutuksen tai siirron voi tehdä helposti Freska-sovelluksessa klikkaamalla siivouksen auki ja avaamalla valikon (…)-merkistä. Valikosta löydät peruutus- ja siirtämismahdollisuudet.

Fantastiset asiakaspalvelijamme aina apunasi💫

Onko sulla jotain kysyttävää? Tsekkaa vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin yläpuolelta 👆

Etkö löytänyt vastausta FAQ-vastauksista tai haluatko olla meihin muuten yhteydessä? Parhaiten saavutat meidät chat-palvelustamme, joka löytyy sekä nettisivuiltamme että sovelluksesta tai sähköpostitse tai puhelimitse.

Asiakaspalvelumme aukioloajat:

💬 Chat: 8.00-16.00 (ma-pe) ja 8-15.00 (la)

📞 Puhelin: 8.00-11.00 (ma-pe), 09 42450583

💌 Sähköposti: info@freska.fi

🔑 Haluatko viedä avaimen toimistolle? Tule käymään: Annankatu 27 A, 00100 Helsinki Toimistomme on auki klo 9-16 (ma-to) ja 9-14 (pe).

Hallinnoi siivouksiasi kätevästi Freska-sovelluksen avulla💎

Haluatko varata siivousajan? Ehkäpä haluatkin perua tai vaihtaa siivouksen ajankohtaa? Onko sinulla jotain kysyttävää Freskan palveluista?

Freska-sovelluksessa voit hallinnoida tilauksiasi ja jutella asiakaspalvelumme kanssa chatin välityksellä reaaliajassa. Helppoa kuin heinänteko! 👑

Tsekkaa lisätietoa sovelluksesta täältä 👈

Kiitos, että olet meidän asiakas 💙

Haluamme luoda asiakkaillemme mahdollisuuksia tehdä elämästä parempaa ja meidän Freska-jengi tekee päivittäin töitä mahdollistaakseen sen ⭐️

Tutustu sovellukseen

Lataa Freska-sovellus nyt! Mainitsimmeko jo, että se on ilmainen?

App Store
Google Play

Maksutavat

Klarna

Lataa sovellus

  • App Store
    Google Play

Freska Finland Oy

Y-tunnus: 2692895-8

Kotisiivous · Toimistosiivous
  • Helsinki,
  • Espoo,
  • Vantaa,
  • Kauniainen,
  • Kirkkonummi,
  • Kerava,
  • Turku,
  • Lieto,
  • Naantali,
  • Raisio,
  • Tampere,
  • Kangasala,
  • Lempäälä,
  • Nokia,
  • Pirkkala,
  • Valkeakoski,
  • Ylöjärvi
Freska Finland
Tilausehdot · Tietosuojaseloste ·